Detailní popis produktu
Hmotnost: 0,9kg
Rozměry: 16x15x6 cm
Herní doba: 5 - 15 min.
Počet hráčů: 2 - 4
Věk: 6+
Svižná rodinná hra, ve které každým svým krokem zamícháte pozicemi ostatních a pěkně je vyšplouchnete. Tato indiánská detektivka vás naučí číst ve stopách. Komu patří a kterým jdou směrem?
V této zábavné deskovce je vaším úkolem doskákat se svým zvířátkem co nejrychleji do cíle. Má to ale jeden háček, jde to všemi směry, jen ne dopředu. Svým skokem do vedlejšího políčka – kaluže – vždy vyšplouchnete ostatní zvířátka a často i sebe. Ale nebojte, to je přesně ten způsob, jak se přiblížit svému cíli. 5–15 minut zábavy pro 2 až 4 hráče od 6 let.
Pravidla hry INFLUDANCE Classic aneb Z bláta do louže
Čeká vás celkem vypečená čvachtanice, ve které se zaručeně budou dít věci, o kterých jste ještě před chvilkou ani netušili. Pokud máte vše rádi pěkně pod kontrolou, raději utečte, jinak vás tahle dynamická rychlovka úplně zničí.
1. Příprava a cíl hry
Sestavte rámeček a vyplňte ho čtyřmi kusy herního plánu. Na výběr máte 6×6 polí pro rychlou hru a z druhé strany pak čeká varianta 8×8 polí. Zvolte zvířátko, za které budete hrát, a postavte jej do domečku s malým symbolem jeho cíle tak, aby přes celý plán koukal směrem k velkému symbolu – svému vítěznému poli. Každé zvířátko svým pohledem tento směr drží po celou hru, přitom se ale každé z nich kouká jinam, mějte to na paměti. Nejmladší hráč určí, kdo začíná.
2. Tah zvířátka
Hráč na tahu musí provést libovolný SKOK směrem vlevo, vpravo, zpět nebo šikmo zpět (diagonálně). Dopředu jít nelze, to by totiž chtěl každý. Také nejde udělat SKOK na pole obsazené jiným zvířátkem. Při rozhodování berte v úvahu že svým SKOKEM spustíte efekt vyobrazených stop a VYŠPLOUCHNETE tak dotyčná zvířátka vždy přesně tím směrem, kterým vedou jejich stopy z bláta. VYŠPLOUCHNUTÍ nemusí ovlivnit všechna zvířátka. Posunou se jen ta, jejichž stopy vychází z louže, do které právě někdo SKOČIL. Po vyhodnocení všech VYŠPLOUCHNUTÍ způsobených jedním SKOKEM je na tahu zvířátko ve směru hodinových ručiček (dle rozmístění startovních polí na okraji herního plánu).
3. Speciání situace
Pokud mají stopy VYŠPLOUCHNOUT více zvířátek na stejné pole, posune se jen jedno z nich a tím pole zablokuje. Které zvířátko to bude určí vždy hráč, který svým SKOKEM tuto situaci způsobil. Stopy ztrácí efekt, pokud by měly některé zvířátko VYŠPLOUCHNOUT mimo herní plán, na vítězné pole jiného zvířátka, či na pole obsazené jiným zvířátkem. Pokud je však toto blokující zvířátko v rámci stejného SKOKU VYŠPLOUCHNUTO jinam, tak stopy svůj efekt neztrácí.
4. Doporučené varianty
Týmová hra:
Vytvořte dvojice a na začátku partie vyberte jednu z variant níže:
Všechno nebo nic – Tým vítězí až ve chvíli, kdy jsou obě zvířátka v cíli.
Bílý kůň – První figurka v cíli získává vítězství pro celý svůj tým.
Tajná hra:
Vylosujte si každý jednu ze 4 destiček označujících, za které zvířátko tajně hrajete. Ve svém tahu hoďte kostkou a vyberte si jedno z vyobrazených zvířátek, kterým uděláte SKOK vlevo nebo vpravo z jeho úhlu pohledu. SKOK zpět tedy v této variantě není povolen, aby nebyla partie zákeřná a zdlouhavá. Hráč svou zvířecí identitu odhalí až ve chvíli, kdy jeho figurka doputuje do cíle.
Doplňkové parametry
Kategorie: | HRY |
---|---|
Věk: | 6+ |
Jsem prostě Maty, poslouchám své srdce a s radostí se pouštím do neznáma, kde poznávám a překonávám sám sebe. Mé životní kroky vedly různými směry, ale vždycky jsem se je snažil užívat naplno. Již od mala se věnuji hudbě, se svými rockovými kapelami jsem jako klávesák vydal pět desek. Skoro dvacet let působím jako bas ve vokální skupině, kde mám také roli beatboxera.
Silnou vášeň pro freeride na snowboardu vystřídal highlining, kterému jsem doslova propadl a několik let prakticky nedělal nic jiného. Balancování nad propastí mě naučilo nepropadat panice a přes zdánlivé nebezpečí si zachovat klidný dech a úsměv na rtech. Jít prostorem, kterým ještě nikdo před vámi nešel, je totiž paradoxně ta nejkratší cesta.
S těmito zkušenostmi nebylo zas tak těžké vzdát se stability korporátního prostředí a tak jsem s příchodem našeho prvorozeného syna založil vlastní nakladatelství, které se specializuje na vydávání mých vlastních her. Od té doby se rozrůstají jak hry v portfoliu, tak i děti doma, takže se mám po práci na dílně každý den na koho těšit. Jednou mě v mých hrách určitě porazí!
Proč jsem tvůrcem her a jak to dělám?